Συχνές Ερωτήσεις
1. Πως μεταφέρεται μια απεικονιστική εξέταση, πχ Αξονική Τομογραφία, στο CLOUDplus;
Η εξέταση μεταφέρεται στην πλατφόρμα είτε αυτόματα, μέσω του δωρεάν uploader που εγκαθιστά η CLOUDplus στο διαγνωστικό, είτε χειροκίνητα από τη κλινική-διαγνωστικό μέσω προγράμματος πλοήγησης στο διαδίκτυο (Safari, Google Chrome κ.α)
2. Πόση ώρα χρειάζεται για να ανέβει μια εξέταση;
Ο χρόνος θα εξαρτηθεί από τη ταχύτητα του internet και το μέγεθος της εξέτασης. Συνήθως, απαιτούνται 5-10 λεπτά για εξετάσεις μικρού και μεσαίου μεγέθους (μαγνητικές ρουτίνας, ακτινογραφίες, υπερηχογράφημα) και 20 λεπτά για εξετάσεις μεγάλου μεγέθους (ψηφιακές μαστογραφίες, ειδικές μαγνητικές και αξονικές τομογραφίες).
3. Χρειάζεται το διαγνωστικό να εγκαταστήσει ή να αγοράσει δικό του εξοπλισμό?
Όχι δε χρειάζεται, όλος ο εξοπλισμός προμηθεύεται από την CLOUDplus.
4. Πως θα ειδοποιηθεί ο ιατρός – χρήστης της πλατφόρμας για τη νέα εξέταση;
Ο ιατρός, είτε ως προσωρινός είτε ως μόνιμος χρήστης, ειδοποιείται με αυτόματο email κάθε φορά που προστίθεται νέα εξέταση στον λογαριασμό του.
5. Πως μπορεί ο ιατρός να δει τις εξετάσεις που έχει διαθέσιμες στον λογαριασμό του;
Οι εξετάσεις είναι διαθέσιμες 24ωρες την ημέρα, κάθε μέρα από οποιοδήποτε υπολογιστή tablet και smartphone.
6. Ο ιατρός μπορεί να διαγράψει αρχεία/εξετάσεις από τον λογαριασμό του;
Όχι, στον ιατρό δεν δίνεται η δυνατότητα να διαγράψει εξετάσεις. Οι εξετάσεις διαγράφονται μόνο όταν παρέλθει ο χρόνος αποθήκευσής τους στην πλατφόρμα (μετά από 1, 3 ή 6 μήνες ανάλογα με το εκάστοτε πρόγραμμα που επέλεξε το διαγνωστικό).
7. Μπορεί ο χρήστης της πλατφόρμας να ανεβάσει δικά του αρχεία στον φάκελο ενός ασθενή;
Ναι, αν το διαγνωστικό - κλινική το επιθυμεί μπορεί να δώσει περαιτέρω δικαιώματα σε ορισμένους και επιλεγμένους χρήστες.
8. Το διαγνωστικό εκτός από τις εικόνες της εξέτασης μπορεί να ανεβάσει και διαγνώσεις ή άλλα χρήσιμα αρχεία;
Το διαγνωστικό - κλινική μπορεί να ανεβάσει αρχεία pdf και jpeg στον φάκελο CLOUDplus του ασθενή (πχ πορίσματα εξετάσεων, εικόνες κτλ) ή ακόμα και αρχεία Dicom από άλλες απεικονιστικές εξετάσεις.
9. Ποια η διαφορά ενός προσωρινού χρήστη από έναν μόνιμο;
Ένας προσωρινός χρήστης της πλατφόρμας διαγράφεται αυτόματα μετά από μια περίοδο 5-10 ημερών. Ένας μόνιμος χρήστης παραμένει απεριόριστα στην πλατφόρμα και διαγράφεται μόνο αν το αποφασίσει το διαγνωστικό - κλινική.
10. Ο ασθενής έχει πρόσβαση στις απεικονιστικές του εξετάσεις;
Ναι, ο ασθενής έχει πρόσβαση στις εξετάσεις του για το χρονικό διάστημα που παραμένουν στην πλατφόρμα.
11. Για πόσες ημέρες αποθηκεύονται οι εξετάσεις στο CLOUDplus;
Οι ημέρες αποθήκευσης των εξετάσεων θα εξαρτηθούν από το ανάλογο πρόγραμμα που έχει επιλεχθεί (1,3,6 μήνες ή παραπάνω αν υπάρχουν εξειδικευμένες ανάγκες).
12. Έχει δυνατότητα ο ασθενής, αν το θελήσει, να διαγράψει τις εξετάσεις του από το CLOUDplus;
Για τη μεταφορά και διαγραφή των εξετάσεων είναι υπεύθυνο το διαγνωστικό κέντρο. Αν ο ασθενής το επιθυμεί, η κλινική μπορεί να διαγράψει τις εξετάσεις πριν τον προκαθορισμένο χρόνο ή εξ αρχής να μην τις μεταφέρει στην πλατφόρμα.
13. Αν ο ασθενής δεν επιθυμεί να δει τις εξετάσεις του ο θεράπων ιατρός αλλά να τις αξιολογήσει ένας άλλος για μια δεύτερη γνώμη, τι πρέπει να κάνει;
Η πλατφόρμα διαθέτει ειδικά φίλτρα προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR), επομένως υπάρχει δυνατότητα επιλογής των ιατρών που θα έχουν πρόσβαση στις εξετάσεις ανάλογα με την επιθυμία του εκάστοτε ασθενούς.
14. Χρειάζεται ο ασθενής να παραλάβει τις εξετάσεις του ή το cd της εξέτασης για να έχει πρόσβαση στο CLOUDplus;
Όχι απαραίτητα, ο ασθενής μπορεί να έχει ολοκληρωμένη πρόσβαση στον φάκελο της εξέτασής του (εικόνες και διάγνωση) είτε ως μόνιμος είτε ως προσωρινός χρήστης, ανάλογα με τη πολιτική του κάθε διαγνωστικού - κλινικής.
Επιθυμώ ΔΩΡΕΑΝ δοκιμαστική περίοδο στο CLOUDplus
Διάρκεια δοκιμαστικής περιόδου: 21 ημέρες